دل نوشته های من


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 14 بهمن 1391
بازدید : 207
نویسنده : Vaezi1992

تو کجایی سهراب؟
.
آب را گل کردند چشم ها را

بستند و چه با دل کردند...
وای سهراب کجایی آخر؟...
زخم ها بر دل عاشق کردند خون به

چشمان شقایق کردند !
تو کجایی سهراب؟

که همین نزدیکی عشق را دار زدند,
همه جا سایه ی دیوار زدن !
وای سهراب دلم را کشتند




دوبــــــــــاره ســـــــــــیب بچیــــــــــــــن آدم!

همه خستـــــــه ایم، بگـــــــــــذار از ایــــــــن جا بیـــــرون برویــــــم...

 

من نه عاشق هستم ونه محتاج

نگاهی که بلغزد بر من
من خودم هستم و یک حس غریب که

به صد عشق و هوس می ارزد
من نه عاشق هستم و نه دلداده

به گیسوی بلنـد
ونه آلوده به افکار پلیـد...
من به دنـبال نگاهی هستم که مرا

از پس دیوانگیم میفهـمد...
من همین هستم و بس...

 
 
چقدر بد میشه وقتی که زمین برعکس می چرخه
یا هر آغاز شیرینی همیشه آخرش تلخه

خدا دلگیره از خاکی که توش شیطان عبادت شه
زده رو آخرین دورش که با سرعت قیامت شه

برام احساس آرامش تو این دنیا یه جور وهمه
زبون ساده ی من رو کسی اینجا نمی فهمه


چقد بد میشه بدبختی نشونیت رو بلد باشه
به جایه کوه یک چاله میاد راهتو سد میشه


میوفتی و عزیزت از کنارت ساده رد میشه

چقد سخته که زمان بی وقفه بد میشه


مـــے گــُــویـَـنــد ســـــآدِه ام،،

مـــے گـُــویــَـنـــد تــُــومَــــرا بآ

 یــِک جُمـــــلـــﮧ 

یـِــک لَبـــــخـنـــد،،،
بـِﮧ بــازےمیـــــگیــــرے ... ... ...


مــــــے گـُــــوینــــد تـَــرفنــد هـــآیت، شِـــیطنـــتهــــآیت
و دروغ هآیـــت را نمــــے فَهمَــــم ... !!


مــــــے گویند ســــآده ام
ا
ما تــــُـو ایــטּ را باوَر نَکـُـטּ


مـــَـــــטּ فـــــقــــــط دوســـتـــَــت دارم،
هَمیـــــــــטּ!!!!

و آنــــها ایــــטּ را نِمـــــــے فـَـــهمنــــد...

زندگی من در همان دوران کودکی به پایان رسید


پس از کودکی
ما فقط مردگان متحرکیم
چوون دلمان ب طراوت کودکی نیست...


درد تنهایـــــــــی کشیـــــــــــــــــــــد ن،

مثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی روی کاغذِ سفـــــــــید،

شاهکاری میسازد به نامِ دیوانــــــــــگی...!

و من این شاهکــــارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم خرید ام...

تو هر چه میخواهـــــــــی مـــــــرا بخوان....

دیوانـــــه، خود خــــواه،بی احساس.................

نمیــــفروشــــــــم​..!!!!


اگــــَر میدآنے دَر دُنیـآ کــَسے هست که بـآ دیدَنــَش رَنگ
رُخســآرَت تغیـــیر میکنــَد،و صــِدای قــَلبـَت ابرویــَت رابه تــآراج میبــَرد،..
مــهـمـ نیــست که او مـآل تــو بــآشــَد...
مــهــِمـ این استــ که فـــَقــَط بــــآشـَد،
زِندگیـــ کــُند،لــِذَت ببرَدو نــَفــَس بـــکشــَد...


مـحکــم
باش
وقتی خیلی نرم شوی ؛
همه
خـَمـَت می کنند !
حتی
کسی که انتظار نداری ...

 

نه اسمش عشق است
نه علاقه
نه وفاداری
نه حتي عادت
حماقت محض است
بعد از رفتن كسي
به انتظارش ماندن.....!


دیروز، پینوکیو آدم شد
و امروز ،آدمها پینوکیـو !
من از عاقبت مادربزرگ می ترسم
اگر فردا ،شنل قرمزی گرگ شود . . .

 

مــن در گذشتـــه
از آسمــان بـه زمیــن تبعیـد شـده ام
و در آینــده ای نزدیــک
از زمیــن بــه زیــر زمیــن...
کــاش در ایـن میــان کسـی منتظــرم بــود





:: موضوعات مرتبط: نوشته هاي زيبا , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








جهت دنبال کردن اینستاگرام بنده با آمار بیش از 20k آدرس زیر را در اینستاگرام وارد کنید با تشکر vaezi1992@
به وبلاگ من خوش آمدید

آیا از وبلاگ و مطالب راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب گرد هميشه بيدار و آدرس vaezi1992.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 299
بازدید هفته : 372
بازدید ماه : 552
بازدید کل : 13029
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
 ابزار پرش به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com